Wydarzenia na wyciągnięcie ręki - Polska Prezydencja
Dzięki fotokodom telefon komórkowy to jedyne co jest potrzebne, aby zobaczyć co ciekawego dzieje się obecnie w ramach polskiej prezydencji.
Fotokody to nowoczesny sposób na przekazywanie informacji droga elektroniczną. W niewielkim, czarno-białym obrazku zawarta jest treść, którą można odczytać przy pomocy telefonu komórkowego. Od niedawna można je znaleźć na plakatach, które są częścią akcji informacyjnej polskiej prezydencji „1700 wydarzeń na wyciągnięcie ręki”.
Zeskanowanie umieszczonego na plakacie fotokodu przy pomocy telefonu komórkowego wyposażonego w odpowiednią aplikację pozwala użytkownikowi na uzyskanie informacji o wydarzeniach związanych z polskim przewodnictwem w UE. Za ich pośrednictwem można dowiedzieć się zarówno o spotkaniach polityków jak i wydarzeniach kulturalno-społecznych. Informacje zakodowane na danym plakacie będą zmieniały się co kilka dni i wyświetlane są w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.
Moment rozpoczęcia akcji został wybrany nieprzypadkowo. Projekt ruszył w połowie października, czyli niedługo po rozpoczęciu roku akademickiego, a kampania skierowana jest przede wszystkim do studentów, tradycyjnie otwartych na różnego rodzaju innowacje. Pierwsze plakaty trafiły już do szkół wyższych, a także do Regionalnych Centrów Informacji Europejskiej w 15 miastach Polski. Plakaty dystrybuowane są także przez warszawskie urzędy dzielnicowe oraz inne miejsca, w których ludzie szukają informacji o integracji europejskiej. Oficjalnym partnerem projektu jest spółka PKP Intercity S.A. W pociągach, które łączą ze sobą miasta akademickie, m.in. na trasach Warszawa – Kraków, Warszawa – Wrocław, Warszawa – Poznań będą dystrybuowane ulotki, na których również znajdą się fotokody zawierające informacje o wydarzeniach związanych z polską prezydencją.
-Spółka PKP Intercity aktywnie włączyła się w działania promujące polska prezydencję. Dzięki ulotkom dostępnym na pokładach pociągów, które zawierają fotokody, podczas podróży możemy sprawdzić co ciekawego dzieje się w ramach polskiej prezydencji. Można też wybrać się w podróż do jednego z miast naszym pociągiem i samemu przekonać się jakie atrakcje towarzyszą polskiej prezydencji – mówi Małgorzata Sitkowska, Rzecznik Spółki PKP Intercity. Akcja potrwa do końca grudnia tego roku. Jeśli jesteście zainteresowani otrzymaniem takiego plakatu wystarczy napisać na prezydencja@msz.gov.pl, w tytule maila wpisując „plakat”.
Autor:
pl2011.eu
Zeskanowanie umieszczonego na plakacie fotokodu przy pomocy telefonu komórkowego wyposażonego w odpowiednią aplikację pozwala użytkownikowi na uzyskanie informacji o wydarzeniach związanych z polskim przewodnictwem w UE. Za ich pośrednictwem można dowiedzieć się zarówno o spotkaniach polityków jak i wydarzeniach kulturalno-społecznych. Informacje zakodowane na danym plakacie będą zmieniały się co kilka dni i wyświetlane są w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.
Moment rozpoczęcia akcji został wybrany nieprzypadkowo. Projekt ruszył w połowie października, czyli niedługo po rozpoczęciu roku akademickiego, a kampania skierowana jest przede wszystkim do studentów, tradycyjnie otwartych na różnego rodzaju innowacje. Pierwsze plakaty trafiły już do szkół wyższych, a także do Regionalnych Centrów Informacji Europejskiej w 15 miastach Polski. Plakaty dystrybuowane są także przez warszawskie urzędy dzielnicowe oraz inne miejsca, w których ludzie szukają informacji o integracji europejskiej. Oficjalnym partnerem projektu jest spółka PKP Intercity S.A. W pociągach, które łączą ze sobą miasta akademickie, m.in. na trasach Warszawa – Kraków, Warszawa – Wrocław, Warszawa – Poznań będą dystrybuowane ulotki, na których również znajdą się fotokody zawierające informacje o wydarzeniach związanych z polską prezydencją.
-Spółka PKP Intercity aktywnie włączyła się w działania promujące polska prezydencję. Dzięki ulotkom dostępnym na pokładach pociągów, które zawierają fotokody, podczas podróży możemy sprawdzić co ciekawego dzieje się w ramach polskiej prezydencji. Można też wybrać się w podróż do jednego z miast naszym pociągiem i samemu przekonać się jakie atrakcje towarzyszą polskiej prezydencji – mówi Małgorzata Sitkowska, Rzecznik Spółki PKP Intercity. Akcja potrwa do końca grudnia tego roku. Jeśli jesteście zainteresowani otrzymaniem takiego plakatu wystarczy napisać na prezydencja@msz.gov.pl, w tytule maila wpisując „plakat”.
Autor:
pl2011.eu