Zapisz się do Newslettera

Co myślisz o fotokodach?
A A A

Oferta

Jesteśmy agencją interaktywną specjalizującą się w marketingu mobilnym. Jedną z naszych usług jest wdrażanie i przeprowadzanie kampanii fotokodowych. Dzięki nam każda firma przeprowadzająca kampanię reklamową uzyskuje ogromną wiedzę o swoim produkcie/usłudze oraz o klientach, którzy są zainteresowani reklamowanym produktem/ usługą/ marką.

 

Każdy klient przechodzi przez procesy:

  1. Analiza potrzeb klienta
  2. Opracowanie strategii aktywności
  3. Opracowanie kreacji
  4. Przygotowanie kontentu
  5. Wdrożenie opracowanych rozwiązań
  6. Monitorowanie działań
  7. Raport z akcji wraz ze statystykami i analizą kampanii

 

 

Klinij tutaj aby poznać usługi dla Firm w zakresie Fotokodów.

 

 

Realizujemy szereg usług w zakresie marketingu mobilnego:

 

  • Loterie promocyjne,
  • Kupony rabatowe,
  • Programy lojalnościowe,
  • Prezenty w postaci różnorodnego kontentu elektronicznego,
  • Quizy i konkursy,
  • Dowolne, łatwo zarządzalne i modyfikowalne strony wap, w tym również serwisy z dokładną informacją o produkcie np. ze specyfikacja techniczną i krótkim filmem reklamowym
  • Tworzenie i dostarczanie unikalnej rozrywki:
    • kontent brandowany – tapety, dzwonki, animacje dotyczące brandu lub produktu itp
    • spersonalizowane tapety – np. collage (fotomontaż) zdjęcia użytkownika ze zdjęciem samochodu F1 lub celebrity
    • gry Java brandowane logo reklamodawcy
    • indywidualizowane gry Java – np. zamień swoje zdjęcie na grę puzzle i wyślij znajomemu,
  • Fotoblogi dedykowane akcji firmy – np. turniej podwórkowej piłki nożnej – zdjęcia umieszcza się na blogu automatycznie wprost z aparatu telefonicznego (a nie trzeba ich wysyłać poprzez mms albo z Internetu)
  • Videoblogi dedykowane akcji firmy – filmy umieszcza się na videoblogu automatycznie wprost z aparatu telefonicznego (bez konieczności wysłania ich przez mms lub ze strony WWW)
  • Gromadzenie danych od klientów/użytkowników – ankiety WAP, badania satysfakcji itp.
  • Bluetooth marketing - dotarcie do użytkowników za pomocą dostarczania treści/kontentu przez Bluetooth

 

Wszystkie akcje mogą wykorzystywać:

 

  • IVR Wychodzący - plik dźwiękowy z rozszerzeniem WAV
    Konstrukcja: informacja + część reakcyjna (np. „aby dowiedzieć się więcej, wciśnij 1”)
  • Ogon reklamowy - komunikat wirusowy; treść doklejana jest do SMS/MMS/email wysyłanego z darmowej bramki/systemu poczty na stronie operatorów.
  • Bulk SMS - wysyłka komunikatu via SMS do adresatów z zadeklarowanej bazy danych
  • Bulk MMS - tak jak SMS
  • Bulk e-mail - wysyłka wiadomości reklamowych e-mail w ramach systemu poczty e-mail operatorów lub partnerów medialnych
  • Subskrypcja - użytkownik zamawia treści, które są dostarczane do jego urządzenia mobilnego. Komunikat reklamowy jest doklejany do zamawianej treści - tzw. model pull. Można dołączyć do niego model Bonus password lub Access password
  • Preroll / Insert wideo - komunikat w formie krótkiego spotu doklejany do zawartości przed rozpoczęciem transmisji wideo.
  • Banner WWW/WAP - banner doklejany do treści stron WWW/WAP
  • Kontent sponsorowany - gadżety (darmowa muzyka, gra, tapeta) oferowane jako wabik służący do wymuszenia kontaktu z komunikatem reklamowym
  • Advertgaming - branding wewnątrz gier
  • Advertgaming - gry Multiplayer. Gry korzystające z połączenia internetowego mogą wyświetlać zawarte w niej reklamy
  • Reklamy kontekstowe w wyszukiwarce na WAP i WWW - wyświetlane formy reklamowe tekstowe i graficzne, których przekaz uzależniony jest od wpisywanych przez klienta słów kluczowych
  • Sponsoring sekcji WAP - sponsoring połączony np. z publikacją mikrosajtu reklamodawcy w ramach portalu WAP operatora lub partnera medialnego
  • Click to call /reklama sprzedażowa/ - połączenie z call center klienta
  • Bonus password /reklama sprzedażowa/ - po podaniu w sklepie hasła lub kodu następuje sprzedaż z rabatem
  • M kupon (Access password) /reklama sprzedażowa/ - za pomocą hasła lub kodu użytkownik ma dostęp do bonusowych korzyści, np. w serwisie WWW
  • Reklama lokalizacyjna (LBS) - Reklamy wyświetlane są w zależności od kontekstu lokalnego (miejsca, w którym znajduje się użytkownik i jego telefon). Po zlokalizowaniu przekazywane są informacje o promocjach, informacje handlowe dotyczących miejsca pobytu, np. pobliskich punktów sprzedaży
  • Insert / downolad ads - wyświetlenie reklamy podczas downloadu obiektu
  • Baiting - gadżety (darmowa muzyka, gra, tapeta) oferowane jako wabik służący do wymuszenia kontaktu z komunikatem reklamowym
  • Keyword Buy - reklama w wynikach wyszukiwania

 

Firmy zainteresowane naszymi usługami i konsultacjami zapraszamy do kontaktu. Odpowiadamy na każdy kontakt.

 

Zespół Foto-kody.pl

 
Dodaj link do:www.digg.comwww.del.icio.uswww.wykop.plwww.dodajdo.com