Zapisz się do Newslettera

Co myślisz o fotokodach?
A A A

Fotokody na otwarcie iSpot Silesia City Center

Działania promujące otwarcie sklepu w głównej mierze oparte są na reklamie tradycyjnej połączonej z nowymi technologiami mobilnymi - wykorzystaniem kodów QR.

Na wykorzystanie fotokodów w kampanii zdecydowała się firma Sad Sp z o. o. - właściciel sieci sklepów iSpot i wyłączny przedstawiciel firmy Apple na Polskę. Kody QR to nowoczesny sposób dostępu do informacji w internecie – szybki, łatwy i bezbłędny – oraz pozwalający, jako jedyny, na monitorowanie popularności wykorzystywanych mediów.

Kampania skierowana jest do właścicieli smartfonów i składa się z dwóch etapów. W pierwszym, trwającym do 4 sierpnia klienci iSpotu znajdą pod fotkodami film informujący o otwarciu sklepu, a także o przysługującym im rabacie. W dugim etapie kampanii skanujący kod przeniesieni zostaną na nowy mobilny serwis salonu. Fotokody zamieszcone zostały na reklamach nowego sklepu – w prasie lokalnej, internecie, outdoorze, a także na ulotkach.

“Umożliwiliśmy naszym Klientom, m.in. dostęp do pełnej informacji o salonie i wykwalifikowanym teamie sprzedażowym, który odpowie na wszystkie pytania, przybliżając nowinki techniczne każdemu użytkownikowi bez względu na poziom zaawansowania” – powiedziała Gabriela Chachuła, Marketing Specialist Sad Sp. z o.o.

Nowy iSpot otwarty zostanie w najbliższą sobotę, 4 sierpnia, w centrum handlowym Silesia City Center przy ul. Chorzowskiej 111 w Katowicach.

***

Broker Media to agencja reklamowa zapewniająca klientom zakup i planowanie mediów w obszarze prasy, internetu, outdooru, radia, i wykorzystującej w komunikacji marketingowej potencjał nowych technologii, niestandardowych rozwiązań o innowacyjnym charakterze.

 
 
Dodaj link do:www.digg.comwww.del.icio.uswww.wykop.plwww.dodajdo.com