Zapisz się do Newslettera

Co myślisz o fotokodach?
A A A
RSS

Aktualności

 
Dodaj link do:www.digg.comwww.del.icio.uswww.wykop.plwww.dodajdo.com
  • Fotokodowa promocja płyty "Pasion Pit"

    Columbia Records i agencja We Love Mobile używają QR kodów do wsparcia sprzedaży debiutanckiego albumu grupy „Passion Pit” – „Manners”.

     

     

  • Impreza integracyjna w Akademii Leona Koźmińskiego

    W wirze pracy zapomnieliśy pochwalić się naszym wdrożenie z października. Organizatorom imprezy integracyjnej Akademii Leona Koźmińskiego, czyli powitania studentów pierwszego roku, pomogliśmy wspierając ich fotokodami i mobilnym serwisem internetowym.

  • Wydawnictwo HarperCollins wspiera mobilnie swoje książki

    Od czerwca na tylniej okładce ostatniej książki Lauren Conrad pod tytułem L.A. Candy wydawnictwo HarperCollins wspiera promocję nowego tytułu.

  • Może herbatkę?

    W Szwajcarii możemy kupić chińską herbatę, na pudełku której fotokody kierują do strony informacyjnej producenta z ciekawostkami dotyczącymi przyrządzania herbat i ich odmian.

  • Płać fotokodami w Starbucks Coffee

    Starbucks Coffee Co rozpoczął trial systemu płatności z wykorzystaniem fotokodów dla swoich klientów posiadających telefony iPhone lub iPod touch.

  • Nietypowe poszukiwanie pracownika

    Jeden z naszych internautów zobaczył nietypowe ogłoszenie o pracę.

  • Multimedialne ławki Chopina ożywią Trakt

    Plac Krasińskich, charakterystyczna czarna ławka. Na siedzisku wygrawerowany tekst: "Stał tu budynek Teatru Narodowego, gdzie Fryderyk Chopin prezentował dwukrotnie koncert f-moll". Robimy zdjęcie telefonem i pobieramy utwór słynnego kompozytora. Taki scenariusz możliwy będzie już pod koniec roku. Wtedy też przejdziemy ścieżką śladami Chopina prowadzącą wzdłuż Traktu Królewskiego i po jego okolicach. Na ścieżce znajdzie się piętnaście multimedialnych ławeczek poświęconych życiu i twórczości kompozytora.

  • Magazyn Marketing & More po raz kolejny z fotokodami!

    Na łamach magazynu Marketing & More skierowanego do branży marketingowej możemy po raz kolejny znaleźć fotokody. Dzięki nim magazyn staje multimedialny.

  • EZ kody na duńskich dworcach

    PepsiCo po raz kolejny sięga po kody 2D (dokładnie EZ kody) w reklamie swojego napoju. Promowanym produktem jest niskokaloryczna i bezcukrowa Pepsi Max. Miejscem promocji jest duńska kolej, gdzie pojawiły się kody 2D oferujące dojeżdżającym, obok informacji związanych z Pepsi Max, szeroką gamę nowinek z różnych dziedzin życia.

  • Zaproszenie na konferencję - 15.09 w Warszawie

    Spotkaj się z nami na konferencji "Kobiety-MSP-Multimedia" pod patronatem Ministerstwa Gospodarki i Ministerstwa Edukacji Narodowej.

  • Magazyn mody ślubnej z fotokodami Microsoftu

    Brytyjski telewizyjny i internetowy magazyn mody ślubnej Get Married wyda w październiku drukowaną edycję, która będzie kwartalnikiem.

  • Kampania Beer Fest z kodami Datamatrix

    Kampania festiwalu piwnego Beer Fest 2009 w Belgradzie została wsparta fotokodami na promocyjnych puszkach - http://www.belgradebeerfest.com/. W ciągu 5 dni festiwal odwiedziło ponad 600 tyś osób!

  • Marks & Spencer rozszerza informacje na produktach

    Jedna z wiodących firm sieciowych Wielkiej Brytanii, Marks i Spencer, zaczęła stosować fotokody.