Zapisz się do Newslettera

Co myślisz o fotokodach?
A A A
RSS

Aktualności

 
Dodaj link do:www.digg.comwww.del.icio.uswww.wykop.plwww.dodajdo.com
  • Samochód firmowy :)

    Firma Lobbe zajmująca się inspekcją drenażową, oczyszczaniem i naprawą systemów hydraulicznych umieściła na swoich samochodach dostawczych fotokody!

  • Ford reklamuje się w Indiach

    Jeden z największych na świecie dzienników angielsko języcznych to The Times of India. Kilka dni temu ukazała się reklama na pół strony nowego Forda Figo z wykorzystaniem fotokodów.

  • Odkoduj Chevroleta

    Producent samochodów Chevrolet będzie wykorzystywać kody do prezentacji klientom podstawowych funkcjonalności modeli Camaro, Volt oraz Cruze.

  • Płonące serca!

    W ostatnim brytyjskim wydaniu najbardziej znanego modowego miesięcznika na świecie - Elle - można znaleźć reklamę firmy jubilerskiej Hearts on Fire.

  • Fotokody w indyjskiej prasie.

    Gazeta Mid-Day stała się pierwszym dziennikiem wykorzystującym fotokody QR w Indiach.

  • Fotokody w Tunezji!

    Pierwszy tunezyjski fotokod pojawił się marcowym wydaniu miesięcznika TuniVisions - magazynu o modzie, urodzie i plotkach.

  • Popularność odczytów fotokodów z Japonii

    Japonia jest jednym z najbardziej rozwiniętych rynków technologicznych. W kwestii fotokodów jest pionierem, gdzie górują kody QR. Dlatego badania realizowane przez japońskie instytuty badawcze z naszego punktu widzenia mogą pokazywać przyszłość.

  • Zmieniamy technologię

    W związku z fiaskiem rozwiązania fotokodów dostarczonego przez naszych operatorów telefonii komórkowej wdrażamy inne rozwiązanie, które działa znacznie lepiej i bezproblemowo.

  • QR budynek

    Zakodowany budynek QR kodem

  • Kurtki z QR-kodami

    Brazylijski projektant Pedro Toast przedstawia swój produkt “QR-COAT”.

  • Promocja marki Oakley

    W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania fotokodowa marki Oakley z konursem, którego główną nagrodą jest wyjazd narciarski oraz zestawy gogli i okulary.

  • Promocja kultury w Nowym Jorku

    Biuro promocji i turystyki miasta Nowy Jork (USA) znalazło ciekawy sposób na promocję sztuki, który jest częścią kampanii NYC Extreme Local. W mieście można znaleźć plakaty i reklamy w miejskich środkach komunikacji z kodami QR, pod którymi jest loteria!

  • Świeże ryby z kodami

    W Nagasaki, w Japonii, niektóre drogie świeże ryby są oznaczone fotokodem od razu po wylądowaniu. Film (poniżej) pokazuje rybę Gon-Aji (Golden Belly Horse Mackerel) oznaczaną fotokodem przed sprzedażą.